L Liceul sdfsdfsd asa

Evenimente sportive

4Sănatatea este o comoară pe care puţini ştiu o preţuiască, deşi aproape toţi se nasc cu ea

Sîntem o catedră prietenoasă, cu profesori ce au experiență avansată: Silvia Țapu,

Aliona Istrati, Constantin Boboc.

În cadrul liceului dispunem de o sală de sport performantă, cîteva terenuri de sport și o sală de dans, care ne creează ocazii bune pentru a petrece orele și competițiile sportive: volei, baschet, fotbal, lupte libere, dansuri. Pe parcursul anului de studiI, organizăm diverse concursuri și jocuri interactive ca:

3-Marathon 2016;

-Olympic Day;

-fotbal “Guguta”;

-competiții sportive (“starturi vesele”).

Toate aceste activități

stimulează o viață sănătoasă și plină de energie.

“O minte sănatoasă într-un corp sănatos”-este maxima care ar trebui să ghideze viața fiecărui om.

A fi un sportiv bun presupune o viaţă sănătoasă, din punct de vedere fizic, psihic şi emoţional! untitled

Mulți dintre tinerii care au potențial și aptitudini în domeniul sportului, nu participă la activități de sport, ceea ce dezamăgește, pentru că sportul nu este doar o simplă activitate, este un stil de viață. Acesta e necesar organismului prin faptul că, facând sport, te relaxezi și poți medita asupra unor probleme. Mișcarea înseamnă viață, iar sportul devine astfel stimulentul fericirii și, concomitent, al sănătății.

Mulți dintre tinerii care au potențial și aptitudini în domeniul sportului, nu participă la activități de sport, ceea ce dezamăgește, pentru că sportul nu este doar o simplă activitate, este un stil de viață. Acesta e necesar organismului prin faptul că, facând sport, te relaxezi și poți medita asupra unor probleme. Mișcarea înseamnă viață, iar sportul devine astfel stimulentul fericirii și, concomitent, al sănătății.

6Mici sfaturi esenţiale pe care eu vi le recomand:
-să practicaţi cât mai mult sport, deoarece majoritatea dintre voi petrec o bună parte a timpului în faţa calculatoarelor, televizoarelor sau telefoanelor mobile şi uită să facă mişcare;
-să petreceti cât mai mult timp în natură;
-să respectaţi un regim sănătos de viaţă.7

Astăzi multora le lipsește motivația ,de aceea propun 5 sfaturi pentru a nu renuța atît de ușor:

1. Nu te compara cu alții.
Când simți că lucrurile nu merg și ești departe de a-ți îndeplini scopul, tentația de a te uita la cei din jur, care par să o ducă bine, este foarte mare.
Vei termina prin a-ți plânge de milă, iar acest lucru nu va face decât să îți diminueze încrederea în forțele proprii și să te împiedice să progresezi.
2. Înțelege-ți scopul. Un studiu efectuat în cazul angajaților unui call center a demonstrat că aceștia și-au îmbunătățit considerabil performanțele la locul de muncă după ce au cunoscut studenți care beneficiau de sponsorizările pe care ei le obțineau telefonic.

Cu alte cuvinte, faptul că au văzut care este impactul concret al muncii și al eforturilor lor s-a dovedit un factor motivant.

3.Notează micile victorii… și cele mari. Se pare că și cele mai mici înaintări au impact pozitiv asupra celor ce lucrează zi de zi. Din acest motiv, ajută să faci câte o mică mențiune în agendă ori de câte ori ai avut succes sau ai îndeplinit o sarcină importantă.

Astfel, când te vei uita în urmă, poate într-o perioadă mai grea, acea reușită îți va da forță să mergi mai departe.

4.Amintește-ți de unde ai pornit. După ce trece un timp de la notarea succeselor, nu lăsa praful să se pună pe notițe și aruncă câte o privire peste ele!

E un adevărat energizant să observi cu detașare progresul făcut. Te vei alege cu o orientare “fresh” și o părere mai bună despre tine.

5.Nu te teme de critică. Nimănui nu îi face plăcere să i se spună că a greșit. Nu e o situație ideală, iar orgoliul o poate lua razna.

În ciuda acestui fapt, fă eforturi să întelegi acuzațiile care ți se aduc; analizează la rece sursa și motivele. Dacă critica se dovedește întemeiată, fă tot posibilul să îndrepți greșeala.

Abordează mustrările cu mintea deschisă, s-ar putea să fie exact ceea ce ai nevoie pentru a face pasul înainte.

SUCCESE!!!